torek, 20. januar 2015

NEKAJ MOJIH STRASTI, ZMEŠANIH SKUPAJ (BLUE VELVET SKIRT WITH CROCHETED APPLIQUE)

V tole temno modro žametno krilce sem prelila kar nekaj veselja in svojih strasti... Šivanje, kvačkanje in idejo - o hiškah pod drevesi, kjer sem doma in kjer nam je zelo lepo! :) Topel, zaseben - a vseeno življenja zelo poln dom na obrobju Ljubljane... Kar nekaj vzporednic - če želiš, da ti stvar lepo uspeva, da bo lepo skvačkana, sešita - se moraš stalno izpopolnjevati, truditi - rasti... Enako je z vzdrževanjem doma, hiše, družine...





Kar mi da misliti - tudi, če kdaj kakšna stvar v hiši malce ponagaja - sva z možem naredila ogromen korak v desetih letih, odkar sva zaživela skupaj v malem stanovanjcu v blokovskem naselju in si moral za vsako napakico le poklicati hišnika... Sedaj veva že kar nekaj o vzdrževanju hiše, o tem, kaj narediti, če "crkne" peč ali elektrika ali bojler, hihihi. No - če pa sem čisto iskrena - še vedno ne škodi, da sta tudi najina očeta na dosegu in nama ogromno pomagata in predvsem - naju naučita novega. Hvala obema! :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar