četrtek, 21. februar 2013

KRILO "PUTKINA JUHCA"

Moj čisto prvi izdelek… Krilo, ki je oblikovano »na balonček«. Ki pa sem ga poimenovala »putkina juhica« - če ste kdaj brali »Kurjo juhico za dušo«, veste, da so v njej same luštkane zgodbe za vsak dan – ki res pobožajo dušico. No, to krilo je v toliko pogledih pobožalo mojo dušico: 1. lepo mi ga je uspelo ukrojiti in zašiti in v življenje mi je prineslo čisto novo veselje, zanimanje in hobi (izdelovanje unikatnih oblačil), ki ga prej sploh nisem poznala, 2. krilo se mi zdi res huuudo – ker je čisto drugačno od kril, ki jih je mogoče kupiti v trgovinah – in res imam rada to drugačnost! 3. ker je iz res lepega temnega jeansa, ker je udobno in ker se je ne da kupiti skoraj nikjer – oziroma »mojega« izdelka se ne da kupiti nikjer, v nobeni trgovini in je res unikaten, 4. ker mi je povrhu krila moja draga mami ročno izvezla roza kvačkane kitke in je zato še toliko bolj »nekaj posebnega«, 5. ker je kot res dooobra kurja juhca – okusna in pogreje – pravzaprav je edina »kiklca«, ki se jo da nositi na še tako hladen zimski dan – in v njej mi je vedno luštno toplo!

Ni komentarjev:

Objavite komentar