ponedeljek, 13. november 2017

UGODNA PRENOVA DNEVNEGA PROSTORA (LOW-COST SCANDINAVIAN PINTEREST RENEWAL OF LIVING ROOM)

Že v osnovnošolskih letih sem uživala v prenavljanju svoje sobe - prestavila sem 2 kosa pohištva, pospravila stvari malo drugače - za piko na i pa sem s sten potrgala stare posterje in v drugačnem redu nalepila nove, z novimi junaki tiste dobe. :) In potem uživala v "novi sobi".


Vsa leta od tedaj se ni veliko spremenilo. Z možem sva zamenjala že 4 bivališča - in si, upam da - ustvarila dom, od koder se ne bomo kmalu selili. Tisti, ki me osebno poznate, ste gotovo v dvomih glede tega, haha. Tudi jaz, tudi midva... Nikoli ne reci nikoli (več).;)

No - hočem reči, da že 10 let preurejam, obnavljam, nosim pohištvo sem in tja... Sedaj bo kmalu 2 leti, odkar sem v domu, od koder ne mislim oditi - in malo me je spet zamikalo popestriti, prenoviti dnevni prostor. :)




Takole je bilo prej:


Potem sem pa vzela washi tape in škarje ter svojo 6-letnico, in sva ustvarili tole.






Meni je super všeč - minimalen vložek in velik učinek. Malo v "skandinavsko - pinterest" stilu... ;) ❤

Ni komentarjev:

Objavite komentar